Termeni si Conditii

Termeni si Conditii*

*PLEASE SCROLL DOWN FOR THE ENGLISH VERSION OF THE TERMS & CONDITIONS

Achizitionarea biletelor de spectacol pentru evenimentele organizate de compania EMAGIC este supusa urmatorilor termeni si conditii:

1. Termeni:

a. Organizator: organizatorul evenimentului este EMAGIC (S.C Emagic Live SRL).

b. Participant: orice persoana care, pe baza unui bilet valid (indiferent daca a achizitionat direct biletul sau l-a primit de la cumparatorul biletului sau de la alta persoana), a unei invitatii sau acreditari, are drept de acces la evenimentul organizat de Emagic in conditiile stabilite prin acesti termeni si conditii.

c. cumparator (de bilete): inseamna persoana fizica sau juridica ce achizitioneaza unul sau mai multe bilete pentru un eveniment organizat de Emagic, in nume propriu sau in numele si pe seama altor participanti.

d. Spatiu de eveniment: orice zona delimitata in care organizatorul produce un eveniment, zonele adiacente sau asociate cu acesta precum si caile de acces de care organizatorul se foloseste.

e. bilet: documentul sau codul electronic emis in numele si pe seama Organizatorului, care confera detinatorului dreptul de acces la un eveniment organizat de Emagic, in conditiile stabilite de Organizator. In aceasta categorie sunt incluse biletele tiparite sau electronice (indiferent de forma), voucherele de rezervare (care dau dreptul de convertire in bilete de acces la evenimente) si orice documente echivalente.

f. eveniment: orice activitate culturala sau artistica (inclusiv concerte muzicale) organizata de Organizator, care are loc la o data si ora si intr-o locatie comunicate cumparatorilor de bilete, la care accesul publicului este permis exclusiv pe baza de bilete valide emise in numele si pe seama Organizatorului, conform acestor termeni si conditii.

2. Reguli si conditii generale:

a. Regulile generale si conditiile se aplica tuturor evenimentelor EMAGIC, precum si serviciilor in cadrul evenimentului. La achizitionarea unui bilet pentru un eveniment EMAGIC, ulterior achizitiei si la participarea la evenimente, dupa caz, participantii se supun neconditionat continutului acestor reguli generale.

b. Ofertele, artistii participanti, listele de preturi si alte informatii sunt cu titlu informativ si pot fi schimbate fara preaviz de catre organizator. Organizatorul nu poate fi tras la raspundere pentru eventualele erori.

c. Abateri de la regulile generale nu se pot face decat cu confirmarea scrisa a organizatorului.

d. Organizatorul nu este responsabil decat de informatiile transmise de canalele sale de comunicare, si nu de zvonuri etc.

e. Un bilet este valabil pentru o singura persoana si pentru un singur acces la spectacolul/evenimentul inscriptionat pe biletul achizitionat.

f. Biletele pentru evenimentele Emagic sunt emise exclusiv in numele si pe seama Emagic, inclusiv in situatia in care sunt comercializate prin intermediari specializati in distributia de bilete, precum platformele de ticketing.

g. Cumparatorii si detinatorii de bilete au obligatia de a furniza date reale, corecte si complete la momentul achizitionarii biletelor si de a actualiza aceste date atunci cand este necesar, astfel incat Organizatorul sa poata asigura informarea corespunzatoare in legatura cu evenimentele.

h. Cumparatorii si detinatorii de bilete trebuie sa pastreze biletele in conditii corespunzatoare (in forma tiparita sau electronica) si sa nu le deterioreze, copieze sau altereze in niciun fel. Organizatorul isi rezerva dreptul de a refuza accesul la evenimentele sale in cazul prezentarii unor bilete deteriorate, ilizibile sau falsificate.

i. Organizatorul nu raspunde pentru pierderea, furtul, utilizarea neautorizata sau deteriorarea biletelor achizitionate, acestea fiind in responabilitatea cumparatorilor. Acestia raspund pentru pastrarea biletelor in siguranta si pentru transmiterea biletelor catre alte persoane si pentru utilizarea lor de catre detinatorii de bilete. Biletele sunt destinate exclusiv uzului personal si nu pot fi utilizate in scopuri comerciale, promotionale sau publicitare fara acordul scris prealabila al Organizatorului.

j. Organizatorul are dreptul si obligatia de a solicita cumparatorului biletului sa respecte toate masurile de siguranta prevazute de actele legislative in vigoare.

k. De asemenea, cu scopul de a asigura sanatatea si siguranta tuturor participantilor la eveniment, atat public cat si echipa de organizare, organizatorul isi rezerva dreptul de a impune participantilor la evenimente orice masuri de siguranta si sanatate, care pot include (dar nu se limiteaza la) relocari de bilete (locuri pe scaune), modificarea programului de acces, masuri speciale de defluire etc.

l. In scopul claritatii, cumparatorul biletului, la achizitionarea acestuia, si participantul la un eveniment Emagic care detine un bilet valabil, in cazul in care sunt persoane diferite, sunt de acord cu prezentele conditii si termene, se obliga se respecte atat masurile impuse in mod legal, cat  si regulile de acces si de conduita impuse de organizator la momentul achizitionarii biletului de acces, inainte de data desfasurarii, in timpul evenimentului si/ sau la locatia unde are loc evenimentul.

m. In cazul in care cumparatorul biletului nu este de acord sa respecte masurile impuse la data evenimentului, in incinta evenimentului si in perimetrul din jurul evenimentului, astfel cum sunt acestea descrise mai sus, organizatorul are dreptul si obligatia de a ii refuza accesul la eveniment si in acest caz nu va rambursa contravaloarea biletului. Masurile de siguranta impuse de organizator, care pot include (dar nu sunt limitate la) relocarea biletelor (locuri pe scaune), modificarea programului de acces, masuri speciale de defluire etc. nu sunt negociabile si nu reprezinta un motiv de restituire a contravalorii biletului.

n. Participantilor la evenimente li se solicita verificarea regulamentului de acces inainte de evenimente pe websiteul official al Organizatorului si platformei de ticketing de unde a fost achizitionat biletul si pe platformele de social media ale acestora, respectarea marcajelor de la cozi si de pe podele din locatie, precum si a altor indicatii si precautii comunicate la locatie.

3. Acces, sedere si securitate

a. Accesul in spatiul de eveniment se va face exclusiv in baza unui bilet valid achizitionat din centrele autorizate sau obtinut in schimbul unui voucher de rezervare valid, a unei invitatii sau a unei acreditari incepand cu ora comunicata de organizator pe site-ul oficial sau prin intermediul comunicatelor de presa.

b. Organizatorul are voie sa perchezitioneze participantii si obiectele acestora sau sa ceara identificarea atat la accesul in zona de eveniment cat si pe durata evenimentului

c. Organizatorul isi rezerva dreptul de a refuza accesul oricarei persoane la eveniment, in orice moment, pe durata desfasurarii acestuia, in cazul nerespectarii termenilor si conditiilor organizatorului si a legislatiei in vigoare.

d. Daca un participant la eveniment nu respecta legislatia in vigoare si/sau termenii si conditiile organizatorului, iar organizatorul va fi amendat din acest motiv, participantul va putea fi tras la raspundere de Organizator pentru recuperarea valorii amenzii respective.

e. Participantii nu au acces in zona de eveniment cu:  echipamente audio / video, echipamente de inregistrare, animale, droguri, mancare, bautura, sticle, pet-uri, glow sticks, umbrele (in caz de ploaie recomandam folosirea pelerinelor de ploaie), artificii, arme de foc, arme albe sau alte obiecte ce pot deveni periculoase pentru ceilalti participanti.

f. Participantii nu au voie sa ofere bunuri de orice tip spre vanzare sau consum gratuit in locatie fara permisiunea scrisa a organizatorului.

g. In cazul evenimentelor de tip festival, biletul nu este specific unui singur artist, astfel incat in cazul in care un concert al unui artist din cadrul festivalului ar fi anulat, nu va avea loc nicio restituire de pret.

h. ACCES MINORI: Organizatorii nu incurajeaza prezenta copiilor mai mici de 12 ani la concerte din cauza sunetului si luminilor puternice, insa daca parintii aleg sa vina alaturi de cei mici, o vor face pe propria raspundere, achizitionand bilete de acces si pentru acestia. Minorii vor avea acces in zona de concert doar in baza unui bilet valid propriu. Minorii trebuie să fie însoțiți de un adult, posesor de bilet propriu. Totodată, recomandăm părinților să le asigure copiilor căști de protecție. Castile de protectie sau dopurile de urechi NU vor fi asigurate de catre organizatori.

4. Raspunderea Organizatorului

a. Participantii iau parte la eveniment pe riscul propriu. Organizatorul este responsabil doar daca daunele / ranile se produc din neglijenta sa. Daunele pasibile de compensatie sunt stabilite de catre asigurarea evenimentului. Organizatorul nu este responsabil pentru daune produse astfel: – de catre furnizorii angajati pentru eveniment sau angajatii acestora; – eventualele daune cauzate de nerespectarea prezentelor reguli; – probleme de auz / vedere cauzate pe durata evenimentului; – pierderea de bunuri, distrugerea sau furtul obiectelor aduse de participanti in locatie; – daune cauzate de schimbarile de orar (deschidere / inchidere) ale evenimentului; – daune cauzate in alte tipuri de catre participanti.

b. Organizatorul nu este in nici un fel responsabil de daune cauzate de forta majora.

c. Biletele achizitionate nu pot fi returnate la cererea unilaterala a cumparatorului acestora, indiferent de motivul solicitarii.

d. Toate prevederile acestei sectiuni se aplica si angajatilor organizatorului, precum si furnizorilor sai sau terte parti implicate.

5. Inregistrarea

Organizatorul poate inregistra evenimentul si participantii la el, poate sa faca publice imaginile in cauza, poate sa permita unor terti comercializarea acestor imagini. Prin intrarea in Spațiile de evenimente, participantii isi dau acordul ca imaginea lor sa apara in materiale ale organizatorului sau materiale corelate evenimentelor.

6. Drepturi de proprietate intelectuala 

a. Conform prevederilor legii drepturilor de autor nr 8/1996, participantii la eveniment nu au dreptul sa inregistreze (in scop comercial) imagini sau sunete din timpul evenimentului, acestia riscand confiscarea echipamentului gasit asupra lor. Vizitatorii nu au dreptul sa difuzeze sau sa comercializeze aceste inregistrari.

b. Participantii nu au voie sa reproduca vizualul evenimentului (poster / flyer / etc.), sa foloseasca imaginea, respectiv numele artistilor implicati (sau orice alte nume, logo-uri sau brand-uri asociate evenimentului), sau bilete/invitatii la eveniment in scopuri promotionale ori comerciale fara acordul organizatorului.

c. Participantii care incalca una din regulile mai sus mentionate sunt pasibili de plata unor sume cu titlu de daune-interese.

7. Amanări/ anulări/ modificări de date, locații sau program și politică de retur/ rambursare.

a.Organizatorul va anunta in momentul difuzarii materialelor, prin comunicate de presa sau pe site-urile oficiale, data / locul, ora de desfasurare si programul evenimentelor.

b. Organizatorul isi rezerva dreptul de a schimba locul, data si/ sau programul de desfasurare a evenimentelor la discretia sa, avand obligatia de a informa cumparatorii de bilete si publicul larg de modificarile efectuate intr-un termen rezonabil dupa deciderea modificarilor si inainte de data evenimentelor.

c. In caz de forta majora care afecteaza derularea evenimentelor, Organizatorul va putea amana sau anula [CS1] evenimentele, sau schimba data, locul sau programul de desfasurare, fara a fi nevoit sau obligat la plata de daune catre cumparatorii de bilete sau participanti.[CS2]

d. Forta majora inseamna: orice circumstante din cauza carora organizatorul este fortat sa anuleze evenimentul. Acestea sunt, dar nu se rezuma la: razboi, greva, activitati teroriste, actiuni ale politiei sau pompierilor.

e. Biletul nu este rambursabil, cu exceptia cazului in care spectacolul/evenimentul este anulat[CS3] . Mutarea evenimentului intr-un alt loc sau reprogramarea acestuia la o alta data nu constituie un motiv pentru rambursarea biletelor. Atunci cand un anumit spectacol/eveniment este reprogramat sau mutat intr-un alt loc, biletul cumparat ramane valabil pentru data reprogramata, respectiv locul unde a fost mutat.

In cazul modificarii sau anularii unui eveniment,  organizatorul se obliga sa informeze cumparatorii si detinatorii de bilete prin website-ul si platformele de social media proprii, respectiv prin canalele de comunicare directa disponibile (de ex., adrese email sau numere de telefon ale cumparatorilor de bilete). Astfel, organizatorul recomanda clientilor sa verifice periodic (cel putin o data pe luna de la momentul achizitionarii biletului si pana in ziua evenimentului) websiteul si/ sau platformele de social media ale organizatorului, pentru a fi la curent cu toate informarile privind evenimentele acestuia.

Informarile organizatorului cu privire la modificarea sau anularea evenimentelor vor fi transmise cumparatorilor de bilete si prin intermediul platformelor de ticketing partenere, pe adresele de email folosite de acestia la achizitionarea biletelor.

Organizatorul recomanda ca adresa lui (office@emagic.ro) si cea a platformei de ticketing (de unde sunt achizitionate biletele) sa fie marcate de client ca “adresa de e-mail de incredere” in aplicatia lui de email. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru cazurile in care informarile trimise cumparatorilor de bilete nu ajung la acestia din pricina marcarii mesajelor ca Spam/ Junk.

In cazul in care cumparatorul de bilete isi modifica datele de contact, respectiv, adresa de email folosita la cumpararea biletelor, in perioada cuprinsa intre momentul achizitiei si ziua evenimentului, acesta are obligatia de a informa platforma de ticketing de unde a achizitionat biletul, precum si organizatorul (la office@emagic.ro)  despre aceasta modificare si sa le comunice noua adresa de email pe care doreste sa primeasca informari. In cazul in care cumparatorul de bilete nu isi va comunica noua adresa/ adresa corecta de email, Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru cazurile in care informarile trimise cumparatorilor de bilete nu ajung la acestia.

In continuare, cumparatorul de bilete are obligatia de a verifica si de a-si introduce corect adresa de email la achizitionarea biletelor, astfel incat informarile (precum si biletele electronice) sa poata ajunge la destinatie.

In cazul anularii unui eveniment din orice motiv, cumparatorii de bilete pot recupera contravaloarea biletelor cumparate la evenimentul anulat adresandu-se Organizatorului (la office@emagic.ro) si/sau platformelor/distribuitorilor oficiali de bilete pentru evenimentul in cauza (dupa cum este mentionat pe bilet)– cu respectarea prezentelor conditii generale precum si a  instructiunilor si conditiilor comunicate de catre distribuitori in informarea oficiala privind anularea evenimentului. Rambursarea contravalorii biletului in cazul evenimentului anulat poate fi efectuata prin transmiterea unei solicitari catre platformele de ticketing autorizate (distribuitorul de unde biletul a fost achizitionat, dupa cum este mentionat pe bilet), in modurile specificate de organizator sau distribuitor (email, accesare platforma, etc.) sau direct catre Organizator (la office@emagic.ro), in termen de 60 de zile de la data anuntului anularii. Dupa aceasta perioada, nicio solicitare de rambursare nu va mai fi luata in calcul. Rambursarea contravalorii biletelor poate fi efectuata numai in conditiile in care biletele sunt intacte, suma rambursata incluzand doar pretul biletelor, nu si pretul serviciilor de intermediere aferente achiziției făcute, achitate distribuitorilor biletelor, precum comisioane de editare, emitere, tiparire si distributie, comisioane bancare sau costurile suplimentare (cazare, transport, curierat etc), si se va face in termen de maximum 90 de zile de la terminarea perioadei in care detinatorii de bilete pot solicita restituirea acestora. Raspunderea Organizatorului in cazul anularii de evenimente este limitata la contravaloarea biletelor achizitionate la evenimente, in conditiile de mai sus, iar Organizatorul isi declina orice raspundere pentru orice prejudicii care ar putea fi suferite de cumparatorii sau detinatorii de bilete in legatura cu anularea unui eveniment al Organizatorului.

ATENTIE: Solicitarile de rambursare sunt valide doar daca sunt formulate de catre cumparatorii originali ai biletelor si numai pentru bilete achizitionate prin intermediul platformelor/distribuitorilor oficiali de bilete pentru evenimentul in cauza (dupa cum este mentionat pe bilet). Organizatorul si platformele/ distribuitorii oficiali de bilete pentru evenimentul in cauza nu sunt responsabili pentru bilete achizitionate de la terti si pentru solicitari de rambursare facute in numele altui client.

PACHETE VIP/ ENHANCED EXPERIENCES

Participarea parțială la eveniment nu este eligibilă pentru rambursare. Totodată, neîndeplinirea obligațiilor privind respectarea programului, neprezentarea la punctele de check-in la orele stabilite, absența unui act de identitate cu fotografie valabil sau neridicarea produselor de tip merchandise incluse în pachet nu constituie motive pentru rambursarea parțială sau integrală a contravalorii biletului. Toate produsele cuprinse in pachete trebuie ridicate la fața locului, în ziua spectacolului – nu vor fi trimise prin poștă dacă detinatorii de pachete nu se prezinta la check-in sau nu respecta programul comunicat.

8. Scalping (“bișniță”)/ Revânzători / Limite de bilete / Comisioane si alte servicii

Scalping (“bișnița”) este practica de a cumpăra bilete cu intenția de a revânzare pentru profit (specula). Această practică nu este legală conform legii române, întrucât un bilet de concert are valoare fiscală și nu poate fi schimbat sau revândut la o valoare mai mare decât valoarea înscrisă pe bilet. Întrucât revânzarea unui bilet la o valoare mai mare decât cea înscrisă pe el nu este o practică legală, în calitate de Organizator, ne rezervăm dreptul de a anula orice bilet care este oferit la revânzare pentru un preț mai mare decât cel inscripționat pe el.

Deoarece „scalping” este o practică ilegală, nu există nici un control asupra acesteia, așa că noi, Organizatorul, nu garantăm autenticitatea biletelor achiziționate de la orice reseller parte terța (cum ar fi brokeri, scalperi sau persoane fizice).

Noi, în calitate de organizator sau de turneu/ artist, putem impune de obicei o limită de bilete per comandă, per client, per card de credit sau per adresă, pentru a oferi acces la bilete cât mai multor fani și pentru a preveni achiziționarea mai multor bilete cu intentia de a le revinde la o valoare mai mare.

Limitele de bilete variază în funcție de tipul evenimentului sau de cererea anticipată de bilete. Vă rugăm să respectați limitele de bilete publicate pe siteurile partenerilor nostri de ticketing oficiali. Dacă stabilim că a fost depășită o limită de bilete, ne rezervăm dreptul de a anula o comandă sau o parte dintr-o comandă fără notificare și poate chiar să anulăm un bilet care a fost deja livrat, făcându-l inutilizabil, fără notificare.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula, fără notificare prealabilă, o comandă sau un bilet care a fost deja livrat – făcându-l inutilizabil – dacă stabilim că respectiva comanda a fost plasată/ biletele respective au fost achiziționate prin intermediul boților. Boții de bilete scot bani din buzunarele fanilor adevărați și fac vânzările de bilete online nedrepte. Un bot de bilete, cunoscut și sub numele de „bot scalper”, este un software conceput pentru a ajuta la achiziționarea de bilete prin efectuarea de sarcini automate, cum ar fi analizarea detaliilor de preț, verificarea inventarului pentru locurile nou lansate sau achiziționarea și revânzarea biletelor.

Boții imită de obicei comportamentul utilizatorilor umani, doar mai rapid și în volume mai mari. Aceasta înseamnă că acești boți scalper pot găsi și cumpăra în mod nedrept bilete în moduri pe care clienții umani nu le pot face.

Din cauza faptului ca nu exista control asupra sursei de provenienta a biletelor oferite spre revanzare, ori garantia unicitatii tranzactionarii respectivului bilet, am dori să va atragem atenția cu privire la posibilitatea ca biletele respective să fi fost vandute de mai multe ori, existand astfel nu doar posibilitatea de evaziune fiscala, conform celor mentionate anterior, dar si de frauda sau inselaciune. Pentru a proteja fanii (publicul de concerte, cumparator de bilete) de astfel de practici și pentru a asigura derularea în conformitate legală a activităților de vanzare a biletelor, una dintre misiunile noastre este de a identifica potențialele practici ilegale/ tentative de fraudă și de a lua măsuri pentru descurajarea lor.

Limitări privind achiziționarea biletelor

Pentru anumite evenimente, pot fi aplicate restricții referitoare la numărul maxim de bilete ce pot fi achiziționate într-o singură comandă, precum și la numărul total de comenzi permise per utilizator (per cumpărător/ per adresă de e-mail). Depășirea acestor limite poate duce la anularea comenzilor care le încalcă și la rambursarea valorii biletelor achiziționate peste plafonul stabilit. În anumite situații, cum ar fi suspiciunile de fraudă, revânzare neautorizată („scalping”) sau alte activități neconforme, Organizatorul își rezervă dreptul de a anula biletele fără rambursarea contravalorii acestora, în cazul în care cumpărătorul nu furnizează informațiile solicitate în cadrul procesului de verificare.

Comisioane si alte servicii

Comisionul de ticketing este perceput de către platformele de distribuție de bilete, peste prețul biletului. În funcție de platformă, aceste comisioane pot fi de mai multe tipuri si pot avea denumiri diferite, precum comision de vânzare anticipată, comision de operare, comision de emitere, comision de sistem sau comision de administrare. Valoarea comisioanelor este afișată în procesul de achiziție, iar platforma are obligația de a informa consumatorul cu privire la prețul final al serviciilor. Comisioanele de ticketing sunt încasate direct de la client de către platforme, pentru serviciile prestate, și acoperă, în general, costurile operaționale aferente serviciilor de ticketing, precum mentenanța serverelor, dezvoltarea și programarea platformei, gestionarea cozilor, implementarea diferitelor metode de plată și serviciile de asistență pentru clienți.

Suplimentar, organizatorul poate percepe comisioane de rezervare și procesare pentru anumite solicitări de bilete, drept remunerare pentru servicii VIP oferite anumitor clienți directi, persoane fizice sau juridice, fără implicarea unei platforme de ticketing ca intermediar. Aceste servicii pot include rezervarea unui număr de bilete pentru evenimente în zone premium sau cu disponibilitate limitată, facilitarea accesului la locuri care nu sunt disponibile la vânzare publică, precum și rezervarea și emiterea biletelor aferente.

9. Strategie de tarifare dinamica a biletelor

Organizatorul isi rezerva dreptul de a implementa o strategie de tarifare dinamica a biletelor, respectiv de a ajusta prețurile de bilete pe toata perioada in care evenimentul este la vanzare,  respectiv de a modifica preturile/ categoriile/ alocarile in timp real, in functie de cererea si oferta de bilete, contextul economic si tendintele pietei, preturile concurentiale, precum si alti factori externi din piata.

Preturile de bilete pot fi ajustate (in sus sau in jos) de catre Organizator la ora, zi sau saptamana, în funcție de nevoile evenimentului, de la punerea in vanzare pana la desfasurarea efectiva a evenimentului. Strategia de tarifare dinamica a biletelor permite fanilor acces corect și sigur la locuri căutate, la prețuri concurentiale, determinate de cererea si oferta din piata, biletele avand astfel preturile mai aproape de valoarea lor reală de piață. Prețurile plătite de cumparator sunt prețurile inițiale ale biletelor – biletele cu tarifare dinamica nu au fost achiziționate inițial și apoi postate pentru revânzare. Strategia de tarifare dinamica a biletelor este si o modalitate de a combate „scalping-ul” („bișnița”), respectiv practica de a cumpăra bilete cu intenția de a revânzare pentru profit (specula). „Scalping-ul”/ „bișnița” nu este o practică legală conform legii române, întrucât un bilet de concert are valoare fiscală și nu poate fi schimbat sau revândut la o valoare mai mare decât valoarea înscrisă pe bilet. De asemenea, din cauza faptului ca nu exista control asupra sursei de provenienta a biletelor revandute, ori garantia unicitatii tranzactionarii respectivului bilet, exista si posibilitatea de frauda sau inselaciune (adica biletele respective să fi fost vandute de mai multe ori).

10. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Prin achizitionarea unui bilet, cumparatorul acestuia este informat ca datele sale cu caracter personal (de ex., nume, prenume, date de contact, date de plata) sunt colectate prin intermediul platformei de vanzare sau distribuitorilor de bilete si transmise Organizatorului, in vederea indeplinirii obligatiilor legale si contractuale ale acestuia fata de cumparatorii si detinatorii de bilete (inclusiv, fara limitare, in legatura cu furnizarea de informari privind modificarea, amanarea sau anularea de evenimente, restituirea contravalorii biletelor sau voucherelor de rezervare, sau solutionarea reclamatiilor).

Transmiterea datelor cumparatorilor de bilete catre Organizator are loc in baza contractului incheiat cu cumparatorul biletelor prin acceptarea acestor termeni si conditii si conform legii, intre altele avand in vedere faptul ca biletele de acces la evenimente sunt emise in numele si pe seama Organizatorului, si nu este conditionata de exprimarea unui consimtamant separat din partea cumparatorului sau a altei persoane.

Organizatorul poate utiliza datele de contact ale cumparatorilor de bilete si pentru comunicari referitoare la evenimente similare organizate de acesta, in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul comunicarilor comerciale. Cumparatorii au in orice moment dreptul de a se opune acestor comunicari, prin mecanismele puse la dispozitie in fiecare mesaj transmis de organizator.

Pentru detalii complete privind categoriile de date prelucrate de Organizator, scopurile prelucrarilor efectuate, temeiurile legale, drepturile persoanelor vizate si modalitatea de exercitare a acestora, cumparatorii de bilete si participantii la evenimentele E sunt rugati sa consulte Nota de informare privind protectia datelor a Organizatorului, disponibila la https://www.emagic.ro/prelucrarea-datelor/

11. Plangeri si reclamatii

Plangerile referitoare la desfasurarea evenimentului trebuie facute in scris, la OFFICE@EMAGIC.RO catre conducerea organizatiei in termen de 7 zile de la fapta ce este reclamata.

12. Generalitati

a.Toate disputele vor fi rezolvate in mod amiabil, prin conciliere directa. Atunci cand aceasta conciliere directa nu este posibila, disputele vor fi rezolvate la tribunalul pe raza caruia isi are sediul organizatorul.

b. Legea romaneasca guverneaza orice conflict.

Persoane cu dizabilitati

Cei care doresc sa beneficieze de acces gratuit, trebuie sa trimita, cel tarziu cu o luna dupa anuntarea evenimentului, un email la adresa office@emagic.ro. Pentru ca cererea sa fie considerata valida, mail-ul trebuie sa contina urmatoarele documente:

– declaratie pe propria raspundere privind gradul de handicap

– copii legalizate ale certificatului de handicap

– copii valide ale cartilor de identitate (atat a persoanei cu handicap, cat si a insotitorului)

– copii legalizate ale documentelor care atesta faptul ca insotitorul este autorizat sa actioneze ca atare

– declaratie pe propia raspundere privind dreptul de a insoti persoana cu handicap, semnata de insotitor

Persoanele a caror cerere a fost considerata validata, vor primi automat o invitatie dubla in limita locurilor disponibile, acestea urmand a fi obligate sa prezinte si in ziua evenimentului documentele mai sus enumerate, in original. In cazul in care nu este prezentata documentatia in cauza sau persoanele refuza permiterea unei verificari adecvate, acestora nu le va fi permis accesul la eveniment.

Solicitarea si emiterea facturilor

Biletele de spectacol sunt fiscale. În eventualitatea in care clientul cumparator de bilet la un eveniment organizat de Emagic doreste emiterea unei facturi pentru biletul achizitionat, solicitarea de emitere factura trebuie trimisa la office@emagic.ro si înregistrată în termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la momentul achiziției biletelor. Dupa trecerea celor 30 de zile, organizatorul nu va mai emite factura considerând cererea tardiva.

Conditii Specifice

In functie de specificul fiecarui eveniment si/sau de solicitarile artistilor in cauza, organizatorul isi rezerva dreptul de a aduce completari/modificari prevederilor incluse in Conditiile Generale, urmand ca aceste informatii si reguli de interes public (Conditii Specifice) sa fie comunicate prin intermediul materialelor de presa, precum si a site-ului: WWW.EMAGIC.RO, inainte de inceperea evenimentului.

Aceste completari/modificari (Conditii Specifice) se aplica alaturi de celelalte prevederi ale Conditiilor Generale, pentru evenimentele in cauza.

***

TERMS AND CONDITIONS

The purchase of tickets for events organized by EMAGIC is subject to the following terms and conditions:

1. Terms
a. Organizer: The organizer of the event is EMAGIC (S.C. Emagic Live S.R.L.).

b. Participant: Any person who, on the basis of a valid ticket (whether purchased directly or received from the ticket buyer or another person), an invitation, or an accreditation, has the right to access the event organized by Emagic under the conditions established by these Terms and Conditions.

c. Ticket Buyer: Means any natural or legal person who purchases one or more tickets for an event organized by Emagic, either on their own behalf or on behalf of and for the benefit of other participants.

d. Event Venue: Any delimited area in which the Organizer produces an event, including adjacent or associated areas and the access routes used by the Organizer.

e. Ticket: The document or electronic code issued in the name and on behalf of the Organizer, which grants the holder the right to access an event organized by Emagic under the conditions established by the Organizer.
This category includes printed or electronic tickets (in any format), reservation vouchers (which grant the right to convert them into access tickets for events), and any equivalent documents.

f. Event: Any cultural or artistic activity (including musical concerts) organized by the Organizer, which takes place on a date and at a time and location communicated to ticket buyers, and to which public access is permitted exclusively on the basis of valid tickets issued in the name and on behalf of the Organizer, in accordance with these Terms and Conditions.

2. General Rules and Conditions

a. The general rules and conditions apply to all EMAGIC events, as well as to the services provided within each event.
By purchasing a ticket for an EMAGIC event, after the purchase, and upon participation in the events, as applicable, participants unconditionally submit themselves to the contents of these general rules.

b. Offers, participating artists, price lists, and other information are provided for informational purposes only and may be changed without prior notice by the Organizer. The Organizer cannot be held liable for any possible errors.

c. Exceptions from the general rules may only be made with the Organizer’s written confirmation.

d. The Organizer is responsible only for information communicated through its official channels, and not for rumors or other unofficial information.

e. A ticket is valid for one person only and grants a single entry to the show/event indicated on the purchased ticket.

f. Tickets for Emagic events are issued exclusively in the name and on behalf of Emagic, including when they are sold through intermediaries specialized in ticket distribution, such as ticketing platforms.

g. Ticket buyers and holders are required to provide real, correct, and complete data at the time of ticket purchase and to update such data when necessary, so that the Organizer can ensure proper communication regarding events.

h. Ticket buyers and holders must keep tickets in appropriate conditions (whether printed or electronic) and must not damage, copy, or alter them in any way. The Organizer reserves the right to refuse access to its events in the case of tickets that are damaged, illegible, or counterfeit.

i. The Organizer shall not be held liable for the loss, theft, unauthorized use, or damage of purchased tickets, as these are the responsibility of the buyers.
They are responsible for the safekeeping of tickets, for transferring them to other persons, and for their use by ticket holders.
Tickets are intended exclusively for personal use and may not be used for commercial, promotional, or advertising purposes without the Organizer’s prior written consent.

j. The Organizer has the right and the obligation to request that the ticket buyer comply with all safety measures provided by applicable legislation.

k. Furthermore, in order to ensure the health and safety of all participants in the event — including both the public and the organizing team — the Organizer reserves the right to impose upon event participants any safety and health measures, which may include (but are not limited to) ticket relocations (seat changes), modification of access schedules, or special crowd management measures.

l. For clarity, the ticket buyer, upon purchasing the ticket, and the participant in an Emagic event who holds a valid ticket — if they are different persons — both agree to these Terms and Conditions and undertake to comply with both the legally imposed measures and the access and conduct rules established by the Organizer at the time of ticket purchase, before the event date, during the event, and/or at the event venue.

m. Should the ticket buyer refuse to comply with the measures imposed at the date of the event, within the venue, or in the surrounding perimeter, as described above, the Organizer has the right and obligation to deny access to the event. In such a case, the ticket price will not be refunded.
The safety measures imposed by the Organizer — which may include (but are not limited to) ticket relocations (seat changes), modification of access schedules, or special crowd management measures — are non-negotiable and do not constitute grounds for a refund.

n. Participants are required to review the access regulations prior to the events, on the Organizer’s official website, on the ticketing platform where the ticket was purchased, and on the Organizer’s official social media platforms.
Participants must also comply with queue markings, floor signs at the venue, and any other instructions and safety precautions communicated on-site.

3. Access, Stay, and Security

a. Access to the event area will be granted exclusively on the basis of a valid ticket purchased from authorized outlets or obtained in exchange for a valid reservation voucher, an invitation, or accreditation, starting at the time announced by the organizer on the official website or through press releases.

b. The organizer has the right to search participants and their belongings or to request identification both upon entry to the event area and during the event.

c. The organizer reserves the right to refuse access to any person to the event, at any time, during its duration, in case of non-compliance with the organizer’s terms and conditions or the applicable laws.

d. If a participant fails to comply with the applicable laws and/or the organizer’s terms and conditions, and the organizer is fined as a result, the participant may be held liable by the organizer for recovering the value of the respective fine.

e. Participants are not allowed to bring into the event area: audio/video equipment, recording devices, animals, drugs, food, beverages, bottles, PET containers, glow sticks, umbrellas (in case of rain, raincoats are recommended), fireworks, firearms, knives, or any other objects that could become dangerous to other participants.

f. Participants are not allowed to offer goods of any kind for sale or for free consumption within the venue without the written permission of the organizer.

g. For festival-type events, the ticket does not grant access to a specific artist’s performance. Therefore, if a concert by an artist within the festival is canceled, no refund will be issued.

h. MINOR ACCESS: The organizers do not encourage the presence of children under 12 years old at concerts due to loud sound and strong lights. However, if parents choose to bring their children, they do so at their own responsibility and must purchase access tickets for them as well. Minors will be allowed entry to the concert area only with their own valid ticket. Minors must be accompanied by an adult, who must also hold their own ticket. Additionally, we recommend that parents provide protective headphones for their children. Protective headphones or earplugs will NOT be provided by the organizers.

4. Organizer’s Liability

a. Participants attend the event at their own risk. The Organizer is responsible only if the damages / injuries occur due to its own negligence. The damages eligible for compensation are determined by the event’s insurance. The Organizer is not responsible for damages caused as follows:
– by suppliers hired for the event or their employees;
– any possible damages caused by failure to comply with these rules;
– hearing / vision problems occurring during the event;
– loss, destruction or theft of items brought by participants to the venue;
– damages caused by schedule (opening / closing) changes of the event;
– damages caused in other ways by participants.

b. The Organizer is in no way responsible for damages caused by force majeure.

c. Purchased tickets cannot be refunded at the unilateral request of the buyer, regardless of the reason for the request.

d. All provisions of this section apply equally to the Organizer’s employees, as well as to its suppliers or any third parties involved.

5. Recording

The Organizer may record the event and its participants, may make the respective images public, and may allow third parties to commercialize these images. By entering the event spaces, participants give their consent for their image to appear in materials belonging to the Organizer or in materials related to the events.

6. Intellectual Property Rights

a. According to the provisions of Copyright Law no. 8/1996, participants at the event are not allowed to record (for commercial purposes) images or sounds during the event, risking the confiscation of any equipment found in their possession. Visitors are not allowed to broadcast or commercialize such recordings.

b. Participants are not allowed to reproduce the visual identity of the event (poster / flyer / etc.), to use the image or the name of the artists involved (or any other names, logos or brands associated with the event), or tickets/invitations to the event for promotional or commercial purposes without the Organizer’s consent.

c. Participants who violate any of the above-mentioned rules are liable to pay damages.

7. Postponements / Cancellations / Changes of Dates, Locations or Schedule and Return / Refund Policy

a. The Organizer will announce, at the time of releasing promotional materials, through press releases or on official websites, the date / location, time, and schedule of the events.

b. The Organizer reserves the right to change the location, date and/or schedule of the events at its own discretion, having the obligation to inform ticket buyers and the general public of the changes made within a reasonable time after the decision and before the event date.

c. In case of force majeure affecting the organization of the events, the Organizer may postpone or cancel the events, or change the date, location, or schedule, without being required or obliged to pay any compensation to ticket buyers or participants.

d. Force majeure means: any circumstances under which the Organizer is forced to cancel the event. These include, but are not limited to: war, strike, terrorist activities, police or fire department actions.

e. Tickets are non-refundable, except in the event that the show/event is canceled. Moving the event to another location or rescheduling it to a different date does not constitute grounds for ticket refunds. When a specific show/event is rescheduled or relocated, the purchased ticket remains valid for the new date or the new location.

In the case of modification or cancellation of an event, the Organizer undertakes to inform ticket buyers and holders via its official website and social media platforms, as well as through any available direct communication channels (e.g., ticket buyers’ email addresses or phone numbers). Therefore, the Organizer recommends that customers regularly check (at least once a month from the moment of ticket purchase until the event day) the Organizer’s website and/or social media platforms to stay updated with all announcements regarding its events.

The Organizer’s notifications regarding event modifications or cancellations will also be sent to ticket buyers via partner ticketing platforms, to the email addresses used for purchasing the tickets.

The Organizer recommends that its email address (office@emagic.ro) and that of the ticketing platform (from which the tickets were purchased) be marked by the customer as a “trusted email address” in their email application. The Organizer assumes no responsibility in cases where notifications sent to ticket buyers do not reach them because the messages were marked as Spam/Junk.

If a ticket buyer changes their contact information, specifically the email address used to purchase the tickets, between the time of purchase and the event date, they are obliged to inform both the ticketing platform from which the ticket was purchased and the Organizer (at office@emagic.ro) about this change, and to provide the new email address at which they wish to receive notifications. If the ticket buyer fails to provide the new/correct email address, the Organizer assumes no responsibility in cases where notifications sent to ticket buyers do not reach them.

The ticket buyer is further obliged to check and correctly enter their email address when purchasing tickets, so that notifications (as well as electronic tickets) can be successfully delivered.

In the event of cancellation of an event for any reason, ticket buyers may recover the value of the tickets purchased for the canceled event by contacting the Organizer (at office@emagic.ro) and/or the official ticketing platforms/distributors for the respective event (as mentioned on the ticket) – in compliance with these general terms and conditions, as well as the instructions and conditions communicated by the distributors in the official notice regarding the event cancellation.

Reimbursement of the ticket value in case of a canceled event may be carried out by submitting a request to the authorized ticketing platforms (the distributor from which the ticket was purchased, as mentioned on the ticket), using the methods specified by the Organizer or distributor (email, accessing the platform, etc.), or directly to the Organizer (at office@emagic.ro), within 60 days from the date of the cancellation announcement. After this period, no refund requests will be considered.

The reimbursement of the ticket value can only be made if the tickets are intact, and the refunded amount includes only the ticket price, not the price of the intermediary services related to the purchase made and paid to the ticket distributors, such as editing, issuing, printing and distribution fees, banking commissions or additional costs (accommodation, transport, courier, etc.). The refund will be made within a maximum of 90 days from the end of the period during which ticket holders may request reimbursement.

The Organizer’s liability in case of event cancellation is limited to the value of the tickets purchased for the event, under the conditions mentioned above. The Organizer declines any responsibility for any damages that may be suffered by ticket buyers or holders in connection with the cancellation of an Organizer’s event.

ATTENTION: Refund requests are valid only if submitted by the original ticket buyers and only for tickets purchased through the official ticketing platforms/distributors for the respective event (as mentioned on the ticket). The Organizer and the official ticketing platforms/distributors for the respective event are not responsible for tickets purchased from third parties or for refund requests made on behalf of another customer.

VIP PACKAGES / ENHANCED EXPERIENCES

Partial participation in the event is not eligible for a refund. Additionally, failure to comply with program obligations, failure to appear at check-in points at the scheduled times, absence of a valid photo ID, or failure to collect merchandise products included in the package do not constitute grounds for partial or full refund of the ticket value.

All products included in the packages must be collected on-site, on the day of the show – they will not be sent by mail if package holders do not show up at check-in or do not follow the communicated schedule.

8. Scalping / Resellers / Ticket Limits / Fees and Other Services

Scalping is the practice of purchasing tickets with the intention of reselling them for profit (speculation). This practice is not legal under Romanian law, as a concert ticket has fiscal value and cannot be exchanged or resold for a higher price than the value printed on the ticket. Since reselling a ticket at a higher value than printed on it is not a legal practice, we, as the Organizer, reserve the right to cancel any ticket offered for resale at a price higher than that printed on it.

As “scalping” is an illegal practice, there is no control over it, so we, the Organizer, do not guarantee the authenticity of tickets purchased from any third-party reseller (such as brokers, scalpers, or individuals).

We, as the Organizer or as a tour/artist, may usually impose a limit on tickets per order, per customer, per credit card, or per address, in order to provide access to tickets for as many fans as possible and to prevent the purchase of multiple tickets with the intention of reselling them at a higher price.

Ticket limits vary depending on the type of event or anticipated ticket demand. Please respect the ticket limits published on the websites of our official ticketing partners. If we determine that a ticket limit has been exceeded, we reserve the right to cancel an order or part of an order without notice and may even cancel a ticket that has already been issued, making it unusable, without notice.

We also reserve the right to cancel, without prior notice, an order or a ticket that has already been issued – making it unusable – if we determine that the respective order/tickets were purchased via bots. Ticket bots take money out of the pockets of real fans and make online ticket sales unfair. A ticket bot, also known as a “scalper bot,” is software designed to help purchase tickets by performing automated tasks, such as analyzing pricing details, checking inventory for newly released seats, or purchasing and reselling tickets.

Bots typically mimic human user behavior, just faster and in larger volumes. This means that these scalper bots can find and purchase tickets unfairly in ways that human customers cannot.

Due to the lack of control over the source of tickets offered for resale or the guarantee of the uniqueness of the ticket transaction, we would like to draw your attention to the possibility that these tickets may have been sold multiple times, creating not only the risk of tax evasion (as mentioned above) but also fraud or deception.

To protect fans (concert audiences, ticket buyers) from such practices and to ensure that ticket sales activities are conducted legally, one of our missions is to identify potential illegal practices / attempted fraud and take measures to discourage them.

Limitations on Ticket Purchases
For certain events, restrictions may apply regarding the maximum number of tickets that can be purchased in a single order, as well as the total number of orders allowed per user (per purchaser / per email address). Exceeding these limits may result in the cancellation of orders that violate them and the refund of the value of tickets purchased above the established limit. In certain situations, such as suspicions of fraud, unauthorized resale (“scalping”), or other non-compliant activities, the Organizer reserves the right to cancel tickets without refunding their value if the purchaser does not provide the information requested during the verification process.

Fees and Other Services
The ticketing fee is charged by the ticket distribution platforms, on top of the ticket price. Depending on the platform, these fees may be of various types and may have different names, such as advance sales fee, processing fee, issuance fee, system fee, or administration fee. The value of the fees is displayed during the purchase process, and the platform is obliged to inform the consumer of the final price of the services. Ticketing fees are collected directly from the client by the platforms for the services provided and generally cover the operational costs associated with ticketing services, such as server maintenance, platform development and programming, queue management, implementation of various payment methods, and customer support services.

Additionally, the organizer may charge reservation and processing fees for certain ticket requests, as compensation for VIP services offered to certain direct clients, individuals or legal entities, without the involvement of a ticketing platform as an intermediary. These services may include reserving a number of tickets for events in premium or limited-availability areas, facilitating access to seats that are not available for public sale, as well as reserving and issuing the corresponding tickets.

9. Dynamic Ticket Pricing Strategy
The Organizer reserves the right to implement a dynamic ticket pricing strategy, meaning the adjustment of ticket prices throughout the entire period the event is on sale, as well as the modification of prices/categories/allocations in real-time, depending on ticket demand and supply, economic context and market trends, competitive prices, and other external market factors.

Ticket prices may be adjusted (up or down) by the Organizer by the hour, day, or week, depending on the needs of the event, from the moment tickets go on sale until the actual event takes place. The dynamic ticket pricing strategy allows fans fair and secure access to sought-after seats at competitive prices, determined by market demand and supply, so tickets have prices closer to their real market value. The prices paid by the purchaser are the initial ticket prices – dynamically priced tickets were not initially purchased and then posted for resale.

The dynamic ticket pricing strategy is also a way to combat “scalping,” the practice of buying tickets with the intention of reselling them for profit (speculation). “Scalping” is not legal under Romanian law, as a concert ticket has fiscal value and cannot be exchanged or resold at a price higher than the value printed on the ticket. Additionally, since there is no control over the source of resold tickets or the guarantee of the uniqueness of the transaction for that ticket, there is also the possibility of fraud or deception (i.e., the same tickets may have been sold multiple times).

10. Processing of Personal Data
By purchasing a ticket, the buyer is informed that their personal data (e.g., first and last name, contact details, payment information) are collected through the sales platform or ticket distributors and transmitted to the Organizer, in order to fulfill the Organizer’s legal and contractual obligations toward ticket buyers and holders (including, without limitation, providing information regarding changes, postponements, or cancellations of events, refunding the value of tickets or reservation vouchers, or handling complaints).

Transmission of ticket buyers’ data to the Organizer takes place based on the contract concluded with the ticket buyer through acceptance of these terms and conditions and in accordance with the law, also taking into account that access tickets for events are issued in the name and on behalf of the Organizer, and is not conditional on the separate consent of the buyer or any other person.

The Organizer may use the contact details of ticket buyers for communications regarding similar events organized by it, in accordance with applicable legislation in the field of commercial communications. Buyers have the right at any time to object to such communications, through the mechanisms provided in each message sent by the Organizer.

For complete details regarding the categories of data processed by the Organizer, the purposes of the processing, legal bases, the rights of the data subjects, and the ways to exercise these rights, ticket buyers and participants in the Organizer’s events are invited to consult the Organizer’s Data Protection Information Note, available here: https://www.emagic.ro/prelucrarea-datelor/

11. Complaints and Claims
Complaints regarding the conduct of the event must be submitted in writing, to OFFICE@EMAGIC.RO, addressed to the organization’s management, within 7 days of the act being complained about.

12. Generalities
a. All disputes will be resolved amicably, through direct conciliation. When such direct conciliation is not possible, disputes will be resolved by the court having jurisdiction over the Organizer’s registered office.
b. Romanian law governs any conflict.

Persons with Disabilities
Those who wish to benefit from free access must send, no later than one month after the event is announced, an email to office@emagic.ro. For the request to be considered valid, the email must include the following documents:
– a declaration on their own responsibility regarding the degree of disability
– notarized copies of the disability certificate
– valid copies of identity cards (both of the person with a disability and the companion)
– notarized copies of documents proving that the companion is authorized to act as such
– a declaration on their own responsibility regarding the right to accompany the person with a disability, signed by the companion

Persons whose request has been validated will automatically receive a double invitation, subject to available seating, and will be required to present the above-mentioned documents in original on the day of the event. If the documentation is not presented or the persons refuse proper verification, access to the event will be denied.

Requesting and Issuing Invoices
Event tickets are fiscal. If a ticket buyer at an Emagic-organized event wishes to issue an invoice for the purchased ticket, the invoice request must be sent to office@emagic.ro and registered no later than 30 calendar days from the moment of ticket purchase. After this 30-day period, the Organizer will no longer issue the invoice, considering the request late.

Specific Conditions
Depending on the specifics of each event and/or the requests of the artists involved, the Organizer reserves the right to add or modify provisions included in the General Conditions, with such information and public-interest rules (Specific Conditions) being communicated through press materials and on the website: WWW.EMAGIC.RO, before the event begins.

These additions/modifications (Specific Conditions) apply alongside the other provisions of the General Conditions, for the respective events.